weDDing preparation

nie sejarah prtama dlm famly..
huhu..aku nak kawin?  hehehe x la .....mana ada..aku nyer turn lambat lg kot..
hehehe..nie adik aku nyer..
memandang he is the first..so nak buat gempaq sikit la..
hehe..adik aku laki n dlm famly aku ada 4 org laki & 2 pompuan
so majlis kenduri mean x byk la bt kat umah famly aku..
so kami decide majlis sambut menantu tue nak buat cam majlis kawin gak

hehehe sedap jer aku cakap ekk..nak kuar duit bukan aku..hehehe
tp x per la..kawin die sekali jer seumur hidup..Insyaallah..hehe

so..kekira..aku ngan adik aku CIK CT..hehe..we plan nak buat majlis pertemakan TAMAN
yer la kawasan umah aku kan luas..hehe..ada hijau mata memandang..klu x muat gak...kebun getah blkang umah pun ada..hehehe..boleh jer..
ngan pasir pantai yg putih WOOOow..hehe..dah terimagine dlm kepala dah..hehe
nie aku upload conth2 pic pelamin yg agak berkenan kat hati la..
hope tuan punya diri pun berkenan gak
sbb org kata klu kita nak buat apa just imagine kita nak buat benda tue untuk diri kita..hehehe..
baru la ia nampak sempurna..hehehe..
well jom kita tgk pic2 yg aku sempat usya2..hehe

1. yg nie cantik..n simple..tp aku xsuka ngan kerusi die..dah pasen lama dah..emm x sesuai kan..hehe

kita tgk yg nie plak..
2. yg nie pun cantik gak kan..tp x over sgt ker kerusi die..hehe..tp rata2 dah tran pakai kerusi nie..hehe.
.
yg nie plak
3. emm yg nie pun cam sesuai gak kan ..simple..kerusi die pun cantik gak..hehe..n rasa nyer budget pun x la mahal sgt kan.. 
so APA PENDAPAT CIK CT?? hehe..
kt tgk lg yg lain plak
4. wooww..yg nie cantik gak kan kerusi die,sama cam kat atas hehe..tp yg nie nampak grand  lavina la plak kan gegege
hehe NEXT..

5. yg nie black & white..cantik gak..tp cam besar sgt kan pelamin die..hehe  apa pendapat Cik CT?
& yg nie last aku usya..rasa cam ok la..nampak cam simple tp x tau la..pada pandangan aku ok jer..just kena tukar warna sikit..
memandangkan pic yg aku nak tunjuk nie..pasangan die pilih warna biru & putih..huhu..tp kami x mau buat warna biru..emm aku tunjuk dulu gambar die..hehehe..ok ker tak..just nak tgk pelamin die jer kan..hehehe
JENG JENG JENG..hehe
6. hehehe..cantik kan..mby kerusi die kita tukar ngan kerusi kat atas yg  no 3..kan2..simple cantik n rasa nyer murah sikit kot..
hehehe..so camna pandangan Cik CT ku?
hehehe..
so itu lah contoh pelamin yg aku sempat usya unt kali nie..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © In My Hazelleyes