Unt tetamu jemputan..hehe

hikhik..agak lama juga aku menyepi..ekk..hehe biasa la bz..byk kerja yg nak kena selesaika..
++ plak tuk preparation for wadding..
pejam celik..pejam celik..dah nak sampai pun masa die..huhu..sekejap jer rs..
n byk benda lg yg kami x prepare..
hehe..
ok..melalut plak..tue yg kerja x siap tue..hehe
emm ari nie aku nak ckp psl...tetamu yg hadir plak ..hhe
mggu lepas kita ckp psl pelamin..so nampak nyer tuan punya dr dah ada yg berkenan..hehe
Alhamdulillah..tue jer yg mampu tuk aku buat..hehe

memandangkan kami nyer tema berkonsepkan taman..so unt para tetamu..aku pun nakbuat die rs cam kat tmn gak..x mau la duk bwh2 khemah nie panas la..lg pun umah aku kan tepi pantaiii..hehehe ada pantai ker?hhehe
klu nak tau kena mai la majlis nie ..hehehe

berbalik pd cita..ini ada pic yg aku sempat cari..
konon nyer wedding nie ALA- ALA camnie la suasana die..


macam kat tmn kan..hehehe cantik kan..
pas2 adik aku tny plak aku..sapa lg klu bkn CIK CT..hehe" kak, klu hujan camna?" hukhuk..soalan cepu mas..emm klu ujan mmg rosak majlis la..tp..jgn risai aku dah plan baik dah..unt meja2 nie..kami still letak die bwh kemah..tp x mau la khemah payung tue..die just rangka dlm erti kata lain structure..so kami akan tutup ngan kain..nampak suasana romantic sikit n ada unsur2 taman..hehehe.
jom tgk pic nie..die lebih kurng camnie la....tp yg nie unt penganting nyer walk way..hehehe
 korang nampak x kain putih yg kat atas tue..kami akan bt die cam2 tuk..khemah tetamu..if kami rasa ia agak panas..jgn risau..kami akan letakkan kipas..apa2 pun kena balik kampung dulu..n tgk keadaan camna..hehe..tp konsep die Insaallah x kan lari..n x kan hampakan korang yg akan dtg..hehehehe..
ok itu saja..tuk kali ini..x leh ckp lbih2 nnt korang x dtg majlis plak....hehehehe

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © In My Hazelleyes