Slamat PAgi

hi semua..hikhik..cam la ramai sgt yg follow aku kan
hehe..watever la..jji aku bahagia
emm just nak ckp x sabar tunggu update dr
blog...adus lupa nak copy link die..
actly die jual pakaian2 bundle tp mmg cantik..dress2 die pun cantik n harga mmg berpatutan..
aku paling suka dress wedding die..siyess..sgt2 cantik..
cam aku yg suka brg2 bundle die mmg minat arr
tp bg org yg suka brand new mmg x leh ckp apa la..kan..
hehe..apa2 pun bg aku..bundle pun mmg ada kualiti..
so up 2 u guyss..
i peminat no 1 bundle..hehe
half of my baju2 dr bundle..berbanding ngan fashion korea..bundle lg nice kualiti die..
(opsss terkutuk plak..ehehe..sory )
apa2 pun nnt aku update lg..apa yg ada kat blog dress bundle tue..
katanya die akan update jan 2.30pm..huhuhu..x sabar nak tgk..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © In My Hazelleyes