Esok Raya..

salam semua..emm sedar x sdar esok kita semua dah nak raya kan..emm..ssh ati plak rasa
bkn sbb nak raya..sbb kerja byk..+ plak klu cuti lama..mmg sure kerja lagi2 byk n berlonggok2..huhu..so tired ready..
per2 pun slamat hari raya...
actly ari nie nak update pasal wedding..pasal hiasan barang2 hantaran..ttp memandangkan adik ku dah beli brg2 unt hantaran..so kena la blk tgk dulu..kot2 nnt x sama plak ..hehehe korang gak yg frust kan...hehe..so tggu sampai aku balik ngan pic yg menarik..

program :
1.snap pic tuk pre- wedding ( wawah..cam artix plak kan..ada pre wedding..hehe ) actly aku nak bt unt kad kawin la...hehehe..note: aku lupa nak update psl kad kawin kan..huhu..jgn risau nnt aku update kan..hehe
2.preparation for baju2 famly mamber..nak p usya kain tuk baju pompuan n bj lelaki..( tema grey + silver..hehe jgn jelous )
3.pergi cari n usya pelamin..
4.nak usya pakage yg menarik kat sana..
5.prepare for barang hantaran nyer hiasan..( x sbr nak tgk..apa yg di beli oleh bakal adik ipar ku..hehe)
6.preparation for majlis kenduri kendara..hehe
a) nak DJ ker?
b) tempah photographer luar..huhu..bkn aku x nak buat..tp better serah pada yg profesional la kan..lg pun aku x cekap lg..hehehe..klu majlis yg simple 2boleh la nak edit kan..+ plak klu aku jd photograper..mmg sure pic aku x der dlm majlis..huuu..

rerasa itu jer dulu celoteh tuk ari nie..hehehekita sambung lg nnt ekkk..bye..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © In My Hazelleyes